'

Kui olete kuskilt lugenud midagi huvitavat vaimse tervise ja skisofreenia kohta ning arvate, et teie loetust võiks selles blogis kirjutada, siis andke, palun, kommentaarides teada. Samuti siis, kui soovite, et teie vastavateemalist blogi või mõnda blogipostitust tutvustaksin.

Blogi: "Must auk"

Blogi: "Must auk"
https://depressiivitar.wordpress.com/

Selles blogis on päris palju juttu depressioonist. Blogijal on käsil kogemusnõustamise ja suitsidoloogia õpingud.

Blogija Martha tutvustab ennast muu hulgas nii:
"Ma elan
Hingan
Eksisteerin
Ja toitun künismist

Ma olen misantroop, kes armastab inimesi
Paranev depressiivik"


Kuigi blogi alapealkirjaks on "Lootuste surnuaed", on blogija tubli püüdlustes oma eluga toime tulla.

1 comment:

  1. Ohhoo! Leidsin alles peaaegu aasta hiljem, et olen siin ära märgitud. Täitsa huvitav. Ja imelik ka natuke. Aga aitäh! :)

    ReplyDelete

Kommentaarid on oodatud, kuid ma ei luba, et kõigile vastan.