'

Kui olete kuskilt lugenud midagi huvitavat vaimse tervise ja skisofreenia kohta ning arvate, et teie loetust võiks selles blogis kirjutada, siis andke, palun, kommentaarides teada. Samuti siis, kui soovite, et teie vastavateemalist blogi või mõnda blogipostitust tutvustaksin.

Artikkel: "Psühhiaater: skisofreenia võiks ümber nimetada integratsioonihäireks"

Artikkel: "Psühhiaater: skisofreenia võiks ümber nimetada integratsioonihäireks"
Postimees/Tervis, 17. dets 2014.

http://tervis.postimees.ee/3028801/psuhhiaater-skisofreenia-voiks-umber-nimetada-integratsioonihaireks

Lähtudes Jaapani teadlase Mitsumoto Sato ettepanekust ja skisofreeniaalastest teadmistest soovitab Põhja-Eesti Regionaalhaigla (PERH) esmaste psühhooside integratiivravi osakonna juhataja ja psühhiaater Erika Saluveer skisofreenia termini asendada vähem stigmatiseeritud "integratsioonihäirega".

1 comment:

  1. Kui ma mõtlen, et mis emotsioone üks või teine sõna minus tekitab, siis olen poolt! Kuid osasid kommentaare lugedes tekib tunne, et kuhu ma küll sattunud olen, palun laske mul planeedilt maha hüpata!

    ReplyDelete

Kommentaarid on oodatud, kuid ma ei luba, et kõigile vastan.