'

Kui olete kuskilt lugenud midagi huvitavat vaimse tervise ja skisofreenia kohta ning arvate, et teie loetust võiks selles blogis kirjutada, siis andke, palun, kommentaarides teada. Samuti siis, kui soovite, et teie vastavateemalist blogi või mõnda blogipostitust tutvustaksin.

Artiklid skisofreeniku kogemustest

Artikkel Õhtulehest:
"Kui olin tuntud keemik, tahtsid minuga kõik suhelda. Kui olen tuntud skisofreenik, ei taha keegi."
Silja Paavle, 1. aprill 2014.

Artikli algus:
"Ma pole näinud ühtegi skisofreenikut, kes oleks agressiivne. Pigem on selle diagnoosiga inimesed endassetõmbunud ja elavad vaikset elu," lükkab levinud eksiarvamuse ümber Oliver Kukk. Mees, kes on skisofreeniaga elanud 20 aastat. 

Oliver Kukk (38) ohkab, et tegelikult on üksindus selle haiguse juures kõige hullem, sest sõpradega rääkimisest on väga palju kasu.

Lugu on Õhtulehes tasuline, tasuta saab lugeda ainult esimesi lõike.
http://www.ohtuleht.ee/574208/kui-olin-tuntud-keemik-tahtsid-minuga-koik-suhelda-kui-olen-tuntud-skisofreenik-ei-taha-keegi-

Samast inimesest on kirjutatud mõne aasta eest ka  Naistelehes:
"Endine vaimuhaige nõustab neid, kel psüühika paigast"
Helen Eelrand, 31. okt 2008. Tervikuna loetav siin:
http://www.naisteleht.ee/node/5467

No comments:

Post a Comment

Kommentaarid on oodatud, kuid ma ei luba, et kõigile vastan.